Duguláselhárítás marketing és a leg

Marketing és csináld magad

A vállalkozások  marketing munkájának egy része látszólag a vállalkozás üzletmenetét rombolja, hiszen segítséget nyújt ahhoz, hogy a megrendelő esetleg maga megoldja a problémát s ne vegye igénybe a vállalkozás által nyújtott szolgáltatást.
A duguláselhárítás során ilyen marketing megoldás, amikor a szakember kihívása helyett valamilyen más módszert, pl. vegyszereket ajánlanak a duguláselhárításhoz.

Dugulás előtt avagy fürdőkádban a szabadság érzésével.
Dugulás előtt avagy fürdőkádban a szabadság érzésével

Ez ám a bajba jutott polgár igazi szabadsága – a saját maga mestere lehet csupán anyagköltségért, munkadíj nélkül. Ezek az ajánlások persze a webről szerezhetőek be, így érvényesülhet a web szabadsága.
De nem árt az óvatosság!
Mert a gyakorlott, tapasztalt szakembert a mégoly’ híres szer sem mindig pótolja.

Duguláselhárítás és a leg-ek

A duguláselhárítás első kihívása már a szer kiválasztásakor kezdődik.
Melyiket is válasszam, melyik szer hatékony, melyik lehet számomra, a lefolyóvezetékem számára a legjobb orvosság?
Számtalan gyártó  végtelen számú  terméke, és ígéretek sokasága vár ránk a megfelelő duguláselhárításra alkalmas vegyszer keresése közben.
A csomagoláson található marketing ígéretekből néhány:  leggyorsabb duguláselhárítás, legolcsóbb duguláselhárítás, leghatékonyabb duguláselhárítás, leg, leg, leg …… duguláselhárítás.

Nagyon fontos, hogy egyszerre vagy egymás után (ha ez nem segített, majd segít a másik – alapon) ne kombináljuk a duguláselhárítás szereit és szigorúan tartsuk be a használati utasításokat!
Veszélyes gázok keletkezhetnek, ill. komoly hő termelődéssel járhat a vegyszerek elegyítése.

Egy szakmai vállalkozás, a Világi Duguláselhárítás ügyvezetője, Világi Tamás mondja:
– Sajnos találkoztam már ilyen esettel. Ez az eset jól szemlélteti, hogy az otthoni duguláselhárítás hogyan vált rémálommá.

Ügyfelem egy duguláselhárításban közismert, széles körben kapható  granulátummal kísérelte megszüntetni a káddugulását. Elmondása szerint betartotta a termékleírásban szereplő előírásokat. Véleményem szerint viszont duguláselhárítás közben eltérhetett a leírtaktól, esetleg az előzőleg alkalmazott duguláselhárítási vegyszerrel elegyedett az alkalmazott granulátum. A hatás még számomra is megdöbbentő volt. 
Az akrilkád lyukasan tátongva hirdette:  a duguláselhárítás sikerült, a beteg meghalt!

A duguláselhárítás hősi halottjának feltámasztása

A lefalazott kád oldalát kibontottam – folytatja Világi úr -, a szétmart kádszifont a hozzá tartozó leeresztőszeleppel együtt  kicseréltem,  majd az akrilkádat  kétkomponensű ragasztóval ideiglenesen használhatóvá tettem.

A végleges és esztétikus megoldás kizárólag a kád cseréjével lehetséges, mely tartalék csempe hiányában megkívánja a teljes burkolat cseréjét.  Ez a balszerencsés vegyszeres duguláselhárítás legkevesebb 2-300.000 forintos kárt okozott megrendelőm kicsiny fürdőszobájában.
Természetesen ez egy igen szélsőséges eset, de kitűnően rávilágít a duguláselhárítás során alkalmazott szerek és a csináld magad mozgalom veszélyeire.
Még ha a leg legebb marketing ajánlás alapján vettük is a szert!


A duguláselhárítás témájába vág:

A szivárgó cső egészségügyi következményei

Vészhelyzetek: fúj a szél, szakad az eső

“Duguláselhárítás marketing és a leg” bejegyzéshez 1 hozzászólás

Szólj hozzá!