A pécsi püspök és a gerillamarketing

Nézem a blogom régi bejegyzéseit, s ráakadok egy tizenhárom évvel ezelőtti gerillamarketing témájú bejegyzésre és szerfelett ütősnek tartom a benne szereplő egyházfi hozzáállását. Annyira, hogy friss, ide illő képet helyezek az írás elé és különféle online marketing eszközökkel igyekszem újra közönség elé terjeszteni.

Püspök verbális gerillamarketingje

Aligha mondhatjuk, hogy a pécsi püspöknek lila spréje sincs a gerillamarketinghez. Mert van neki! Éppen ma olvashatjuk a Dunántúli Naplóban (2009.06.24), hogy a Széchenyi téri ásatások magyarázataként kiállított szöveges táblák némelyikét akár saját kezüleg fogja lefújni.

A püspök spréje ezeket a sorokat például, mint a kommunista betűvetés förmedvényét feltétlenül el fogja meszelinteni: „Pécs 1780-as püspöki fennhatóság alóli felszabadulásával…”

A látvány kisajátítása

Pécs püspöksége eddig is haladt a korral, nem csak a gerillamarketing eszközével él a helyi főpap, ha kell, hanem az idők szavát már korábban is megértették a püspöki palotában.
Így aztán levédették a Dóm és a Dzsámi LÁTVÁNYÁT, s egyházi engedély nélkül nem kerülhet nyilvánosságra azokról pl. fotó sem.

Még megérjük, hogy az apácák flash mob keretén belül hívnak majd Pécsett misére. De ránk is fér egy kis modernitás az egyház felől, ha már a világi népek annyira balfácánnak mutatkoznak annyi kérdésben.

***

A gerillamarketingről másutt:

Keresőoptimalizálás és gerillamarketing

Gerillamarketing és flashmob

Gerillamarketing

Szólj hozzá!